دی لایت جک S5 نیو فیس چگونه روشن میشود؟

دی لایت جک S5 نیو فیس چگونه روشن میشود

جک S5 جزء اولین کراس‌اوورهای توربوئی بود که به بازارمان راه یافت و اتفاقاً مورد استقبال گسترده مردم هم قرار گرفت؛ خودرویی با ظاهر پخته و شیک که در ابتدا به کپی‌برداری از روی محصولات هیوندای و آئودی متهم شد، اما در نهایت توانست به لطف هماهنگی مناسب در خطوط طراحی و از آن مهم‌تر شتاب بسیار خوب (در نسخه دنده‌ای) به سطح بالایی از محبوبیت دست یابد.

مهم‌ترین نقطه تفاوت ظاهری جک S5 در دو نسخه قبل و بعد از فیس لیفت، جلوپنجره این خودرو است که در نسخه فیس‌لیفت به صورت مشکی یک تکه طراحی شده و خشونت بیشتری به ظاهر این کراس‌اوور تزریق کرده است. چراغ‌های اصلی نیز بدون تغییر مانده‌اند اما ظاهر چراغ‌های مه شکن تغییر کرده است. نمای جانبی و عقب جک S5 فیس لیفت هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و همین چهره عینا در قسمت‌های جانبی و پشتی تکرار شده است.

دی لایت جک s5 نیو فیس

سوالات زیادی در رابطه با جک اس ۵ نیوفیس وجود دارد. یکی از این سوالات در رابطه با نحوه روشن شدن دی لایت جک S5 نیوفیس است.

از لحظه استارت خودروی جک S5، چراغ‌های دی لایت به طور خودکار روشن می‌شوند و تا زمانی که خودرو خاموش شود، روشن باقی می‌مانند. این ویژگی، رانندگی در طول روز را ایمن‌تر و مطمئن‌تر می‌کند، زیرا به وضوح حضور خودرو شما را برای سایر رانندگان و عابران پیاده، به خصوص در شرایط نوری کم یا نامساعد، آشکار می‌سازد.

مزایای دی لایت‌های جک S5:

  • افزایش ایمنی: روشن بودن دائمی دی لایت‌ها، احتمال دیده شدن خودرو در جاده را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و به کاهش خطر تصادفات کمک می‌کند.
  • رانندگی آسوده‌تر: با روشن شدن خودکار دی لایت‌ها، دیگر نیازی به روشن و خاموش کردن دستی آنها در طول روز نیست و رانندگی برای شما راحت‌تر و بدون دغدغه خواهد بود.
  • ظاهری مدرن: دی لایت‌ها ظاهری مدرن و جذاب به خودروی شما می‌بخشند و آن را از سایر خودروها متمایز می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی